Публікація:
Формування готовності здобувачів вищої освіти до міжкультурного спілкування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Люріна, Т. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито засадничі положення щодо підвищення якості процесу формування готовності здобувачів вищої освіти до міжкультурного спілкування задля підвищення їх конкурентоспроможності. У процесі дослідження підтверджено ефективність педагогічних умов успішного здійснення формування готовності здобувачів освіти до міжкультурного спілкування. Критеріями готовності здобувачів освіти до міжкультурного спілкування визначено: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, комунікативно-діяльнісний.
The article reveals the basic provisions for improving the quality of the process of forming the readiness of higher education students for intercultural communication in order to increase their competitiveness. In the process of research the efficiency of pedagogical conditions of successful realization of formation of readiness of pupils of education for intercultural communication is confirmed. Criteria for the readiness of students for intercultural communication are defined: motivational-value, cognitive, communicative-activity.

Опис

Ключові слова

здобувачі освіти, міжкультурна взаємодія, критерії готовності до міжкультурного спілкування, students, intercultural interaction, criteria of readiness for intercultural communication

Бібліографічний опис

Люріна, Т. І. Формування готовності здобувачів вищої освіти до міжкультурного спілкування / Т. І. Люріна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 111-113.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By