Публікація:
Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Спірін, О. М.
Носенко, Ю. Г.
Яцишин, А. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки аспірантів – майбутніх докторів філософії. Наведено основні компоненти освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з інформаційно- комунікаційних технології в освіті, зокрема: мету, перелік дисциплін і навчальних модулів, кількість кредитів, компетентності, якими повинен оволодіти здобувач. Охарактеризовано організаційно- педагогічні умови, необхідні для здійснення якісної підготовки майбутніх докторів філософії.
В статье представлен опыт Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины в контексте подготовки аспирантов – будущих докторов философии. Приведены основные компоненты образовательно-научной программы подготовки доктора философии по информационно-коммуникационным технологиям в образовании, в частности: цель, перечень дисциплин и учебных модулей, количество кредитов, компетентности, которыми должен овладеть соискатель. Охарактеризованы организационно-педагогические условия, необходимые для осуществления качественной подготовки будущих докторов философии.
The article represents the experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine in the context of post-graduate students training as future Philosophy Doctors is ed. The basic components of the educational and research program for PhD training on ICT in education, including purpose, topics of training modules, the number of credits, competencies that should be mastered by applicants are given. The organizational and pedagogical conditions necessary for high-quality training of future PhDs are characterized.

Опис

Ключові слова

кадри вищої кваліфікації, аспірант, доктор філософії (PhD), освітньо-наукова програма, інформаційно-комунікаційні технології, науково-педагогічні дослідження, кадры высшей квалификации, аспирант, доктор философии (PhD), образовательно-научная программа, информационно-коммуникационные технологии, научно- педагогические исследования, highly qualified personnel, postgraduate student, Philosophy Doctor (PhD), educational and research program, information and communication technologies, scientific pedagogical research

Бібліографічний опис

Спірін, О. М. Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / О. М. Спірін, Ю. Г. Носенко, А. В. Яцишин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 25-34.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By