Публікація:
Філософські засади випереджальної економічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Глушко, Тетяна Петрівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена дослідженню альтернативних стратегій розвитку сучасної економічної освіти на рівні національних ВНЗ. Відстоюється позиція, згідно з якою голов ними орієнтирами такої освіти мають бути розвиток критичного та креативного мислення у нового покоління економістів. Стверджується ідея непродуктивності наслідування вже існуючих економічних стратегій та акцентується авторська позиція щодо вдосконалення змісту навчальних програм з економіки, зокрема пропонуються відповідні міждисциплінарні навчальні курси та надається їх короткий опис.
The article is devoted to the study of alternative development strategies in modern economic education at the level of national higher education institutions. According to advocated position, the key guides for such education should be development of critical and creative thinking for the new generation of economists. The idea of unproductiveness of existing economic strategies reconstruction is asserted and also emphasizes the author’s point of view regarding the improvement of economic curricula’s content, including appropriate interdisciplinary training courses and provide of their brief description.

Опис

Ключові слова

економічна освіта, критичне мислення, креативне мислення, аналітика, економічна стратегія, криза класичних освітніх програм, economic education, critical thinking, creative thinking, analytics, economic strategy, the crisis of classical educational programs

Бібліографічний опис

Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко // Вища освіта України. – 2019. - №1. – С. 22-28.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By