Публікація: Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
Гудзь, К. П.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до
взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку, представлено характеристику
теоретичних основ соціально-педагогічної діяльності. Виділено педагогічні умови становлення професійно-
особистісної готовності педагога до роботи з дітьми із порушеннями в розвитку. Окреслено та коротко
охарактеризовано модель соціальної компетентності майбутнього фахівця початкових класів до взаємодії
молодших школярів з особливостями психофізичного розвитку. Особливу увагу акцентовано на формуванні
готовності майбутнього фахівця до роботи в інклюзивному середовищі.
The article examines the problem of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities; characteristic of the theoretical foundations of social and pedagogical activities was presented in text. We determined pedagogical conditions of the formation of professional and personal teacher’s readiness to work with children with disabilities. The model of social competence of future primary school expert to interact with junior pupils with psychophysical disabilities was outlined and briefly described in the article. We paid particular attention to the formation of readiness of future professional to work in an inclusive environment.
The article examines the problem of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities; characteristic of the theoretical foundations of social and pedagogical activities was presented in text. We determined pedagogical conditions of the formation of professional and personal teacher’s readiness to work with children with disabilities. The model of social competence of future primary school expert to interact with junior pupils with psychophysical disabilities was outlined and briefly described in the article. We paid particular attention to the formation of readiness of future professional to work in an inclusive environment.
Опис
Ключові слова
готовність, майбутній фахівець, компетентність педагога, інклюзія, професійно-особистісна готовність педагога, діти з порушеннями психофізичного розвитку, readiness, future specialist, teacher’s competence, inclusion, professional-personal teacher’s readiness, children with psychophysical disabilities
Бібліографічний опис
Гудзь, К. П. Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку / К. П. Гудзь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 11-16.
