Publication:
Методика організації СРС економічних спеціальностей у процесі професійно орієнтованого навчання математики

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Данильчук, Оксана Миколаївна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Дисертація присвячена проблемі організації СРС економічних спеціальностей у процесі професійно орієнтованого навчання математики. Експериментально перевірено ефективність запропонованої методики організації СРС у процесі навчання математики, що дало змогу підвищити якість їх математичної освіти, а також сприяти продуктивній самостійній навчально-пізнавальній діяльності майбутніх економістів у процесі вивчення інших навчальних дисциплін.
This thesis research is dedicated to the problem of implementation of self-directed learning of students of economic specialties in the process of professionally oriented mathematics teaching. We have examined by experiment the effectiveness of the suggested methodology of implementing self-directed learning of students in the process of mathematics teaching, which enabled to improve the quality of their mathematical education, as well as to promote productive independent educational and cognitive activity of future economists in the process of studying other academic subjects.

Description

Keywords

СРС, майбутні фахівці економічного профілю, професійно орієнтоване навчання математики, самостійна навчально-пізнавальна діяльність, self-directed learning of students, future economists, professionally oriented mathematics teaching, independent educational and cognitive activity

Citation

Данильчук, Оксана Миколаївна. Методика організації СРС економічних спеціальностей у процесі професійно орієнтованого навчання математики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Данильчук Оксана Миколаївна ; наук. керівник Бурда Михайло Іванович ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2019. - 295 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By