Публікація:
Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коновал, О. А.
Здещиц, В. М.
Туркот, Т. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті актуалізовано проблему навчання фізики школярів, які мають обмеження в пересуванні, а тому обмежений доступ до фізичного експериментування. Автори пропонують нову науково-методичну концепцію навчання фізики, яка ґрунтується на мінітюаризації навчального обладнання у вигляді кейсів- мініатюрних установок “Креативний фізик”, сконструйованих на основі сучасних волоконно-оптичних, оптоелектронних, нано- і цифрових технологій. Мініатюризація фізичного обладнання дає змогу забезпечити міжвузівський обмін, поштовий трансфер кейсів у школи віддалених сіл та гірських селищ, а також до учнів з обмеженими фізичними можливостями, що буде новим кроком в інклюзивній освіті, та забезпечуватиме рівний доступ до якісних освітніх послуг усім бажаючим.
The article deals with the problem of teaching physics of schoolchildren with restrictions on movement, and therefore limited access to physical experimentation. The authors propose a new scientific methodological concept of teaching physics, which is based on miniaturization of educational equipment in the form of cases – miniature installations “Creative physicist”, constructed on the basis of modern fiber optic, optoelectronic, nano- and digital technologies. Miniaturization of physical equipment enables inter-university exchange, postal transfer of cases to schools of remote villages and mountain villages, as well as to students with disabilities, which will be a new step in inclusive education, and will provide equal access to quality educational services for all those wishing to.

Опис

Ключові слова

науково-методична концепція, кейси “Креативний фізик”, мініатюризація фізичного обладнання, індивідуалізація, рівний доступ до освітніх послуг, scientific methodological concept, cases "Creative physicist", miniaturization of physical equipment, individualization, equal access to educational services

Бібліографічний опис

Коновал, О. А. Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами / О. А. Коновал, В. М. Здещиц, Т. І. Туркот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 94-100.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By