Публікація:
Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мартинюк, М. Т.
Хитрук, В. І.
Декарчук, М. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обґрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутріпредметної, між предметної і між освітньо-галузевої взаємодії.
Integrated subject approach as a means of studying physicotechnical knowledge under conditions of introducing new content of training in comprehensive establishments are substantiated in the article. It has been proved that effective acquiring of physicotechnical knowledge is possible on the basis of the scientific principle, integrity of contents and process approaches in building educational materials and under conditions of implementation internal subject, intersubject and interbrunch education interactions.

Опис

Ключові слова

інтегративно-предметний підхід, фізико-технічні знання, новий зміст навчання, integrated subject approach, physicotechnical knowledge, new content of training

Бібліографічний опис

Мартинюк, М. Т. Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах / М. Т. Мартинюк, В. І. Хитрук, М. В. Декарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 9. – С. 59-65.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced