Publication:
Процесуально-рівневий аналіз здатності до саморегулювання студентів інститутів мистецтв у процесі вокального навчання

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Ха, Ту

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В статье представлен процессуально-уровневый анализ способности к саморегулированию будущих учителей музыки. В процессе вокальной подготовки студенты стремились к осознанию собственных действий и необходимости самоконтроля и саморегулирования учебной работы. Результаты проведенного эксперимента позволили выделить три уровня подготовленности студентов к саморегулированию, а именно: высокий, средний и низкий.
The article presents the analysis of process-level capacity for self-regulation of the future teachers of music. In the course of vocal training, students learn to understand their own actions and the need for self-control and self-regulation of academic work. The results of the experiment allowed to distinguish three levels of readiness of students to self-regulation, such as: high, medium and low.

Description

Keywords

процессуально-уровневый анализ, будущий учитель музыки, вокальная підготовка, самоконтроль и саморегулирование, process-level analysis, the future teacher of music, vocal pіdgotovka, self-control and self-regulation

Citation

Ха Ту. Процесуально-рівневий аналіз здатності до саморегулювання студентів інститутів мистецтв у процесі вокального навчання / Ту Ха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, – Вип. 18 (23). - 2015. - С. 224-228

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By