Публікація:
Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Давидюк, Людмила Володимирівна
Мельник, Анжела Олегівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Педагогічна думка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлено методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи, схарактеризовано методологічні підходи (культурологічний, ціннісний, українознавчий, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, проблемно-діалогічний), що спрямовані на реалізацію змісту освіти та організацію навчання, описано використану у підручнику педагогічну інтерактивну технологію етичного діалогу та етапи її реалізації.

Опис

Ключові слова

методологічні засади, концепція підручника, духовні цінності, моральний вибір, навчальна траєкторія, етичні категорії, педагогічна інтерактивна технологія етичного діалогу, методоло гічні підходи (культурологічний, ціннісний, українознавчий, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, проблемно-діалогічний)

Бібліографічний опис

Давидюк, Л. Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи / Л. Давидюк, А. Мельник // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освіт нього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей, 14 вересня 2022 р. / голов. ред. О. М. Топузов. – Київ : Педагогічна думка, 2022. – С. 260-263. – Електронне видання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By