Publication: Освітній маркетинг у контексті глобалізації
Loading...
Date
Authors
Братаніч, Борис
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
Здійснено аналіз ролі освітнього маркетингу у
процесах глобалізації. Обґрунтовано напрями трансформації цінностей філософії глобальної освіти
маркетинговими механізмами у цілі соціальної діяльності, результатом якої є процеси глобалізації.
Осуществлен анализ роли образовательного маркетинга в процессах глобализации. Обоснованы направления трансформации ценностей философии глобального образования маркетинговыми механизмами в цели социальной деятельности, результатом которой являются процессы глобализации.
The role of education marketing in the processes of globalization is analyzed. The directions of transformation of philosophy of global education by marketing mechanisms into goal of social activity, resulting the processes of globalization, are grounded.
Осуществлен анализ роли образовательного маркетинга в процессах глобализации. Обоснованы направления трансформации ценностей философии глобального образования маркетинговыми механизмами в цели социальной деятельности, результатом которой являются процессы глобализации.
The role of education marketing in the processes of globalization is analyzed. The directions of transformation of philosophy of global education by marketing mechanisms into goal of social activity, resulting the processes of globalization, are grounded.
Description
Keywords
маркетинг, глобалізація, філософіїя, маркетинг, глобализация, философия, marketing, globalization, philosophy
Citation
Борис Братаніч Освітній маркетинг у контексті глобалізації / Братаніч Борис // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 103-110