Публікація: Педагогічні умови удосконалення фортепіанної підготовки студентів у вищих педагогічних закладах на основі історико-стильового підходу
Вантажиться...
Дата
Автори
Буцяк, Вікторія Іванівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Основний зміст дисертації складає наукове обгрунтування педагогічних умов удосконалення фортепіанної підготовки майбутніх учителів музики на основі історикостильового підходу. У процесі дослідження уточнено сутність поняття “історико-стильовий підхід”, виявлено специфіку його впливу на активізацію музичного пізнання, досягнення системного упорядкування музичного мислення особистості. В дисертації визначено критерії і показники підготовленості студентів у визначеному напрямку, наведено результати діагностуючого експерименту, спрямованого на визначення ефективності нині діючої системи фортепіанної підготовки студентів у вищих закладах педагогічної освіти, з’ясовано особливості виконавсько-стильових умінь студентів, конкретизовано їх рівневу характеристику, визначено зв’язки між художньо-стильовою ерудованістю та виконавською майстерністю студентів. Розроблено педагогічну модель фортепіанного навчання на основі історико-стильового підходу, створено та експериментально перевірено методику її поетапного впровадження.
The basic maintenance of dissertation makes the scientific ground of pedagogical terms of improvement of fortepiannoi preparation of future teachers of music on the basis of istorico-stilvogo approach, which is interpreted as a sistemotvorchiy factor of the musical teaching of students. A pedagogical model of the fortepiannogo teaching, the components of which form group round the istorico-stilovogo approach is developed. It is created and experimentally tested the method of poetapnogo introduction of istorico-stilovogo approach, directed on the successive mastering by the students of stylish conformities to the law of music according to their evolutional becoming, activation of the independent stilevidpovidnogo thinking, his pedagogical projection. As a result of research a role of pedagogical guidance is definite by the process of fortepiannoi preparation on the bases of istorico-stilovogo approach, his basic terms are exposed for the productive self-realization of students in the future professional activity.
The basic maintenance of dissertation makes the scientific ground of pedagogical terms of improvement of fortepiannoi preparation of future teachers of music on the basis of istorico-stilvogo approach, which is interpreted as a sistemotvorchiy factor of the musical teaching of students. A pedagogical model of the fortepiannogo teaching, the components of which form group round the istorico-stilovogo approach is developed. It is created and experimentally tested the method of poetapnogo introduction of istorico-stilovogo approach, directed on the successive mastering by the students of stylish conformities to the law of music according to their evolutional becoming, activation of the independent stilevidpovidnogo thinking, his pedagogical projection. As a result of research a role of pedagogical guidance is definite by the process of fortepiannoi preparation on the bases of istorico-stilovogo approach, his basic terms are exposed for the productive self-realization of students in the future professional activity.
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, фортепіанна підготовка, історико-стильовий підхід, акцентоване вивчення, перспективне планування, pedagogical terms, fortepianna preparation, istorico-stiloviy approach, accented study, perspective planning
Бібліографічний опис
Буцяк, Вікторія Іванівна. Педагогічні умови удосконалення фортепіанної підготовки студентів у вищих педагогічних закладах на основі історико-стильового підходу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання музики і музичного виховання / Буцяк Вікторія Іванівна ; наук. керівник Афанасьев Юрій Львович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Рівне, 2003. - 214 с.
