Публікація:
Реалiзацiя особистiсно˗орiентовного пiдходу у навчально˗виховному процесi

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Плюхіна, Н. П.
Паращенко, М. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлюються сутнісні аспекти особистісно орієнтованої освіти. Визначається взаємозв’язок та взаємозалежність таких категорій як «особистість», «особистісно орієнтоване навчання», «педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання», що дає підстави стверджувати: «особистість» – визнання конкретного носія образу-себе-в-бутті, який поєднує одинично унікальне «Я» людини і буття взагалі»; «особистісно орієнтоване навчання» – педагогічне спрямування процесу суб’єкт- суб’єктної взаємодії учня та вчителя з метою реалізації індивідуального творчого потенціалу учня у поєднанні з розвитком професійних, фахових, особистісних якостей вчителя; «педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання» – наявність сукупності різнопланових зовнішніх та внутрішніх чинників необхідних і достатніх для виникнення і функціонування особистісно орієнтованої педагогічної системи.
The article highlights the essential aspects of personality-oriented education. The interrelation and interdependence of such categories as «personality», «personality oriented teaching», «pedagogical conditions of personality-oriented learning» is defined that gives grounds to assert: «personality» is the recognition of a specific media of the image of its own genesis, which combines a single unique «I» of a man and the existence in general»; «learner-centered education» and pedagogical direction of the process of subject-subject interaction between the teacher and the pupil to implement individual pupil's creative potential in conjunction with the development of professional, personality qualities of the teacher; «pedagogical conditions of personality-oriented teaching» – the presence of all diverse external and internal factors being necessary and sufficient for emergence and functioning the learner-centered pedagogical system.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Плюхіна, Н. П. Реалiзацiя особистiсно˗орiентовного пiдходу у навчально˗виховному процесi / Н. П. Плюхіна, М. С. Паращенко // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 121-124.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By