Публікація: До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Франко, А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті подається порівняльна характеристика відносин в аудиторії (викладач — знання — студент) в американських та іспанських університетах. Аналіз зазначених відносин пояснює, зокрема, чому обидві моделі програють у створенні критично мислячих громадян.
This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens.
This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens.
Опис
Ключові слова
компоративний аналіз, відносини в аудиторії в США, відносини в аудиторії в Іспанії, comparative analyses, classroom relations in USA, classroom relations in Spain
Бібліографічний опис
Франко А. До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії / А. Франко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 149-160
