Публікація:
До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Франко, А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті подається порівняльна ха­рактеристика відносин в аудиторії (вик­ладач — знання — студент) в амери­канських та іспанських університетах. Аналіз зазначених відносин пояснює, зок­рема, чому обидві моделі програють у створенні критично мислячих громадян.
This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens.

Опис

Ключові слова

компоративний аналіз, відносини в аудиторії в США, відносини в аудиторії в Іспанії, comparative analyses, classroom relations in USA, classroom relations in Spain

Бібліографічний опис

Франко А. До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії / А. Франко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 149-160

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By