Публікація: Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом
Вантажиться...
Дата
Автори
Аль-Мраят, Олена Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертаційна робота присвячена експериментально-дослідній апробації алгоритму інтенсифікації процесу формування графо-моторних навичок (ГМН) у молодших учнів з аутизмом. Результати дослідження розширюють уявлення про нейропсихологічну структуру причин порушень пізнавальної діяльності дітей з РАС, що може виступати засобом їх соціальнопсихологічної адаптації. Розроблені автором комплекси діагностичних методик для визначення стану сформованості ГМН і причин труднощів оволодіння ними можуть бути використані і використовуються у професійній діяльності психолога, учителялогопеда, учителя-класовода в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Результати дослідження використовуються у викладанні навчальних дисциплін «Теорія і практика аутології», «Розвиток і навчання дітей з аутизмом» для студентів факультету корекційної педагогіки та спеціальної психології НПУ імені М.П. Драгоманова.
The dissertation is devoted to experimental research of the algorithm of the intensification of the process of formation of graph-motor skills (GMS) of younger pupils with autism.
The dissertation is devoted to experimental research of the algorithm of the intensification of the process of formation of graph-motor skills (GMS) of younger pupils with autism.
Опис
Ключові слова
аутизм, рівні організації письма, графо-моторні навички, психолого-педагогічне оцінювання, нейропсихологічна діагностика, алгоритм формування, autism, graph-motor skills, psychological and pedagogical evaluation, neuropsychological diagnostics, levels of organization of writing, the algorithm of formation
Бібліографічний опис
Аль-Мраят, Олена Борисівна. Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом: дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Аль-Мраят Олена Борисівна ; наук. керівник Тарасун Валентина Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 235 с.
