Публікація:
Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Аль-Мраят, Олена Борисівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертаційна робота присвячена експериментально-дослідній апробації алгоритму інтенсифікації процесу формування графо-моторних навичок (ГМН) у молодших учнів з аутизмом. Результати дослідження розширюють уявлення про нейропсихологічну структуру причин порушень пізнавальної діяльності дітей з РАС, що може виступати засобом їх соціальнопсихологічної адаптації. Розроблені автором комплекси діагностичних методик для визначення стану сформованості ГМН і причин труднощів оволодіння ними можуть бути використані і використовуються у професійній діяльності психолога, учителялогопеда, учителя-класовода в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Результати дослідження використовуються у викладанні навчальних дисциплін «Теорія і практика аутології», «Розвиток і навчання дітей з аутизмом» для студентів факультету корекційної педагогіки та спеціальної психології НПУ імені М.П. Драгоманова.
The dissertation is devoted to experimental research of the algorithm of the intensification of the process of formation of graph-motor skills (GMS) of younger pupils with autism.

Опис

Ключові слова

аутизм, рівні організації письма, графо-моторні навички, психолого-педагогічне оцінювання, нейропсихологічна діагностика, алгоритм формування, autism, graph-motor skills, psychological and pedagogical evaluation, neuropsychological diagnostics, levels of organization of writing, the algorithm of formation

Бібліографічний опис

Аль-Мраят, Олена Борисівна. Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом: дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Аль-Мраят Олена Борисівна ; наук. керівник Тарасун Валентина Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 235 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By