Публікація:
Професійний розвиток педагога як наукознавча проблема «Суспільства, що навчається»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бабенко, І. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається професійний розвиток педагога, сенс концепції безперервної педагогічної освіти, ідеї створення людського суспільства, що весь час навчається, постійному самовдосконаленні, знаходженні власних, зручних, варіацій стосовно шляхів самореалізації, а також про можливість зростання освітнього потенціалу кожної, окремо взятої, особистості упродовж усього її життя.
The article examines the professional development of a teacher, the meaning of the concept of continuous pedagogical education, the idea of creating a human society that learns all the time, constant self improvement, finding one's own, convenient, variations in relation to the ways of self-realization, as well as the possibility of increasing the educational potential of each, individually, individual throughout all her life.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Бабенко, І. В. Професійний розвиток педагога як наукознавча проблема «Суспільства, що навчається» / І. В. Бабенко // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 8-10.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By