Публікація: Соціально-філософський аспект сучасних західних концепцій суспільної інституалізації освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Зінченко, В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Досліджується соціально-філософський аспект західних концепцій управління вихованням як галузі філософських знань в контексті розвитку громадянського суспільства. Здійснюється аналіз і класифікація соціальної сутності існуючих шкіл і напрямів філософії освіти, розкриваються ідейні суперечності між
ними.
The social and philosophical aspect of Western conceptions of educational management as a field of philosophical knowledge is analyzed in the context of development of civil society. An analysis and classification of social content of present schools and directions of philosophy of education are carried out, ideological contradictions between them are demonstrated.
The social and philosophical aspect of Western conceptions of educational management as a field of philosophical knowledge is analyzed in the context of development of civil society. An analysis and classification of social content of present schools and directions of philosophy of education are carried out, ideological contradictions between them are demonstrated.
Опис
Ключові слова
соціально-філософсь кий аспект, західні концепції управління вихованням, громадянське суспільство, social and philosophical aspect, Western conceptions of educational management, civil society
Бібліографічний опис
Зінченко В. Соціально-філософський аспект сучасних західних концепцій суспільної інституалізації освіти / В. Зінченко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 226-236
