Публікація: Створення та розвиток бренду як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Стадник, С. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються особливості створення та розвитку бренду в управлінській діяльності
фізкультурно-спортивних організацій. Охарактеризовано систему бренд-менеджменту фізкультурно-спортивної
організації на основі розробленої організаційної моделі, яка включає: вхід, суб'єкти бренду; об'єкти бренду; бренд-
маркетингові комунікації; переваги бренду для організації; переваги бренду для споживачів та вихід і кінцеві результати. Визначено етапи створення та розвитку бренду: аналіз ринку та цільової аудиторії; будівництво
бренду; просування бренду; моніторинг бренду; оцінка ефективності. Виявлено вплив п'яти груп чинників на
створення та розвиток бренду фізкультурно-спортивної організації: характеристика споживачів; характеристика
послуги; місія та потенціал організації; позиції конкурентів; вплив держави на ринок фізкультурно-спортивних послуг.
The article discusses the features of the creation and development of the brand in the management activities of physical culture and sports organizations. The brand management system of a physical culture and sports organization is characterized on the basis of the developed organizational model, which includes: input, brand subjects; brand objects; brand marketing communications; brand advantages for the organization; brand benefits to consumers, yield and end results. The stages of the creation and development of the brand are determined: analysis of the market and the target audience; brand building; director; brand monitoring; efficiency mark. The influence of five groups of factors on the creation and development of the brand of physical culture and sports organization: the characteristics of consumers; service description; the mission and potential of the organization; competitor positions; state influence on the market of physical culture and sports services.
The article discusses the features of the creation and development of the brand in the management activities of physical culture and sports organizations. The brand management system of a physical culture and sports organization is characterized on the basis of the developed organizational model, which includes: input, brand subjects; brand objects; brand marketing communications; brand advantages for the organization; brand benefits to consumers, yield and end results. The stages of the creation and development of the brand are determined: analysis of the market and the target audience; brand building; director; brand monitoring; efficiency mark. The influence of five groups of factors on the creation and development of the brand of physical culture and sports organization: the characteristics of consumers; service description; the mission and potential of the organization; competitor positions; state influence on the market of physical culture and sports services.
Опис
Ключові слова
бренд, брендинг, бренд-менеджмент, фізкультурно-спортивна організація, система, чинники, brand, branding, brand management, sports organization, system, factors
Бібліографічний опис
Стадник, С. О. Створення та розвиток бренду як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації / С. О. Стадник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 2 (108). - С. 147-153.
