Публікація:
Роль самостійної роботи у підготовці вчителя початкової школи при викладанні фахових дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Опанасенко, Н. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкривається питання ролі самостійної роботи у фаховій підготовці вчителя початкової школи. Доводиться думка про важливість розвитку в майбутніх фахівців самостійності у навчально-пізнавальній діяльності. Наведено приклади завдань для самостійної роботи з навчальних дисциплін “Загальні основи педагогіки” та “Історія педагогіки”.
В статье раскрывается вопрос роли самостоятельной работы в профессиональной подготовке учителя начальной школы. Приходится мнение о важности развития в будущих специалистов самостоятельности в учебно-познавательной деятельности. Приведены примеры заданий для самостоятельной работы по дисциплинам “Общие основы педагогики” и “История педагогики”.
In the article the question of the role of independent work in the training of primary school teachers. Accounts for the importance of the development of future specialists independence in learning and cognitive activity. The examples of tasks for independent work on the subjects of “General Principles of Pedagogy” and “History of Education”.

Опис

Ключові слова

самостійна робота, принцип самостійності, навчально-пізнавальна діяльність, самостоятельная работа, принцип самостоятельности, учебно- познавательная деятельность, independent work, the principle of self-sufficiency, educational and cognitive activities

Бібліографічний опис

Опанасенко Н. І. Роль самостійної роботи у підготовці вчителя початкової школи при викладанні фахових дисциплін / Н. І. Опанасенко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 167-174

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By