Випуск 114

Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/11743

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 37
  • Item
    Формування у майбутніх учителів іноземної мови здатності до реалізації проблемного навчання в школі
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Бінецька, Дар'я Ігорівна
    В статті розглядаються основні ідеї проблемного навчання, методи й прийоми, організаційні форми та засоби доцільного використання навчальних проблемних ситуацій, постановки і розв’язання навчальних проблем, способи пред’явлення їх викладачем, прийняття та розв’язання студентами проблем.
  • Item
    Наукові записки: Випуск СXIV (114)
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
  • Item
    Історичні особливості системи фізичного виховання в УРСР у перші повоєнні роки
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Тимошенко, Ю. О.
    Досліджено специфіку фізкультурної освіти у повоєнні роки, стан навчальних закладів та їх викладацький склад. Показано якісний і кількісний стан студентів, умови їх побуту. З’ясовано особливості викладання фізичного виховання у середній школі.
  • Item
    Життя та будні резиденції диктатора: палац гетьмана усієї України П. Скоропадського
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гай-Нижник, П.
    У статті висвітлюється життя у палаці гетьмана України Павла Скоропадського у 1918 році, графік роботи глави Української Держави, буденність його сім’ї, охорони резиденції Гетьмана, правила церемоніалу, окремі аспекти внутрішньої атмосфери та побуту диктатора, його особисті риси як людини та державного діяча. Зокрема, звертається увага на роль начальника Головної Квартири й Власного Штабу Гетьмана, порядок розгляду державних документів та зустрічей з членами Ради міністрів, гостями Палацу Гетьмана, його внутрішнє та зовнішнє планування, діяльність та розташування власного конвою глави держави, погляди П. Скоропадського на місце України у постімперському просторі.
  • Item
    Валеологічне освітнє середовище як провідна детермінанта забезпечення здорового способу життя студентів у Російській Федерації
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Швець, Н. А.
    У роботі висвітлюються проблеми забезпечення здорового способу життя студентської молоді. Аналізуються основні чинники забезпечення здорового способу життя у студентському суспільстві. Розглядаються вплив валеологічного освітнього середовища на розвиток здорового способу життя студентської молоді в Росії.
  • Item
    Формуваня готовності майбутнього вчителя музики до забезпечення розвитку художньо-творчих здібностей школярів
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Чинчева, Л. В.
    У статті аналізується процес формування готовності майбутнього вчителя музики до забезпечення розвитку художньо-творчих здібностей учнів та можливості його покращення в умовах спеціально організованого навчання. Готовність до музично-педагогічної діяльності охоплює набір професійних властивостей та якостей майбутнього вчителя, що відповідають вимогам професії. Підвищення якості фахової підготовки випускника вищого педагогічного навчального закладу вимагає переосмисленням мети та результату освітнього процесу, модернізації його змісту та оптимізації технологій його організації.
  • Item
    Мотивація як провідний фактор готовності до дослідницької діяльності майбутніх менеджерів
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Чернишова, М.
    У статті розкривається необхідність мотивації під час навчального процесу для формування готовності до дослідницької діяльності. Розглядаються сучасні тлумачення такого психологічного і процесуального явища, як мотивація, узагальнені головні теорії мотивації, а також окреслено актуальність опанування студентами дослідницької діяльності для майбутньої роботи менеджерами, що забезпечить їм конкурентоспроможність на ринку праці.
  • Item
    Формування дослідницьких умінь у молодших школярів при вивченні природознавства
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Черненко, Г. М.
    У статті розкрито проблему формування дослідницьких умінь у молодших школярів при вивченні природознавства. Доведено, що важливими в процесі формування дослідницьких умінь молодших школярів є дослідна робота учнів на уроках-екскурсіях; розв’язання проблемних завдань при вивченні об’єктів живої й неживої природи; дослідна робота з натуральними природничими об’єктами; розробка проектів.
  • Item
    Аудирование как неотъемлемая часть обучения иностранному языку в ВУЗе
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Чеботарева, И. Г.; Щербань, Л. М.
    В данной статье рассматривается роль аудирования в обучении иностранному языку. Особое внимание уделено анализу основных этапов обучения аудированию и возможных проблем, возникающих в этом процессе. Раскрывается значимость коммуникативной направленности. Определяется ценность лингафонных кабинетов для эффективного обучения аудированию.
  • Item
    Концептуальні положення технології навчання іноземних мов студентів нелінгвістичних освітніх закладів
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Малінка, О. О.
    У статті розглянуто концептуальні положення, дотримання яких сприяє ефективності процесу навчання іноземних мов студентів нелінгвістичних освітніх закладів. Розкрито питання особистіно орієнтованого навчання.
  • Item
    Мовленнєва ситуація як категорія лінгводидактики
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Тільняк, Н. В.
    У статті розглядаються сутнісні характеристики дефініції “мовленнєва ситуація”, висвітлюються особливості її функціонування й інтерпретації у педагогіці, психології, лінгвістиці, лінгводидактиці.
  • Item
    Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Топчієва, І. О.
    У статті з’ясовано специфіку формування творчої індивідуальності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки. Розглянуто сутність діяльності хорового диригента. Проведено методологічний аналіз дефініції “творча індивідуальність”. Запропоновано застосування евристичних методів навчання, якінноваційної форми диригентсько-хорової підготовки. Виокремлено принципи диригентсько-хорової підготовки із застосуванням евристичних методів навчання. Висвітлено методику застосування евристичних методів навчання, що забезпечують формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки.
  • Item
    Стохастика в навчальних закладах економічного спрямування в дореволюційній Росії
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Трунова, О. В.
    Стаття присвячена історичним аспектам розвитку навчання стохастики в економічних університетах. Розглянуті перші програми, статті, підручники з теорії ймовірностей, статистики, політичної арифметики в дореволюційній Росії.
  • Item
    Принципи навчання німецькій мові як другій іноземній в економічному ВУЗІ
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Лобачук, І. М.
    У статті розглядається специфіка навчання німецькій мові як другій іноземній після англійської мови в економічному вузі. Особливу увагу в роботі автор акцентує на теоретичному аналізі основоположних принципів та підходів.
  • Item
    Формування математичних понять у молодших школярів на уроках математики
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Панченко, В. О.
    В статті розглядається процес формування математичних понять у молодших школярів, проаналізовані методи введення понять, засоби навчання. Простежено введення понять за структурою програмового матеріалу.
  • Item
    Керування навчальним процесом фізичного виховання у спеціальних медичних групах
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Потужній, О. В.
    У статті розглядаються питання фізичного розвитку учнівської молоді, віднесених за станом здоров’я до спеціальних медичних груп. Висвітлюється проблема фізичного розвитку молоді з відхиленням у стані здоров’я та його наукове і практичне значення.
  • Item
    Організаційно-педагогічні основи духовно-морального виховання дітей в школах України в період 1917–1945 років
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сіданіч, І. Л.
    Стаття присвячена аналізу сучасних наукових досліджень в історії педагогіки і вітчизняної школи, суспільно-політичних чинників перетворень у галузі шкільної освіти та організаційно-педагогічні основи духовно-морального виховання дітей у період 1917 – 1945 рр. Хронологічні межі обумовлюються окремим періодом історичного поступу країни (міжвоєнним, до початку і часами Великої вітчизняної війни), становленням системи радянської освіти та періодом активної реалізації партійно-радянської антирелігійної політики. Характеризується вітчизняна педагогіка і школа у контексті суспільно- політичних змін першої половини ХХ ст.
  • Item
    Педагогические возможности воздействия на формирование личности студента
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Джалилзаде, Ш. Ю.
    В педагогической науке взаимоотношения между педагогом и студентом, особенности характеристики студента как личности, причины, характеризующие результаты этих взаимоотношений, профессионализм педагога в воспитании и обучении студента, и многие другие факторы, напрямую действующие на формирование студента как личности, являются показателями педагогических возможностей воздействия на формирование личности студента. Современные научные исследования говорят о многих новшествах в воспитательной работе, проводимой в ВУЗах.
  • Item
    Формування професійної культури майбутнього учителя музики
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Економова, О. С.
    У статті розглядаються засоби формування музичної культури студентів музично- педагогічних факультетів у світлі реформи професійної освіти та вимоги самореалізації особистості в сучасному українському суспільстві.
  • Item
    Становлення та історична ґенеза університетської освіти в європейському просторі
    (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Жижко, Т. А.
    У статті розглянуто історію розвитку університетської освіти в Європі. Аналізується становлення Болонського університету, Сорбонни. Описано такі моделі університету: європейський та американський університети, дослідницький університет Гумбольдта, наполеонівський університет, англосаксонський (ліберальний) університет, Континентальна та Англосакська моделі, корпораційний університет.