Публікація:
Використання цифрових технологій у дистанційному викладанні дисципліни «Професійне спілкування в галузі» для магістрів освітньої програми «Спорт»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто актуальну проблему впровадження цифрових технологій у процес дистанційного викладання дисципліни «Професійне спілкування в галузі» для магістрів освітньої програми «Спорт». З урахуванням трансформацій сучасної вищої освіти, автором обґрунтовано доцільність використання інноваційних цифрових рішень з метою розвитку професійної комунікативної компетентності здобувачів другого рівня вищої освіти. Представлено результати педагогічного експерименту, що складався з констатувального та формувального етапів. На першому етапі виявлено нерівномірний рівень сформованості комунікативних умінь у здобувачів, з переважанням середнього й низького рівнів. У процесі формувального етапу було впроваджено комплексну методику дистанційного навчання, що включала використання таких інструментів, як Zoom, Google Meet, Google Docs, Padlet, Trello, ChatGPT, а також проєктно-рефлексивні форми роботи. У результаті експерименту зафіксовано позитивну динаміку розвитку всіх компонентів комунікативної компетентності, що підтверджує ефективність запропонованого підходу. Отримані дані узгоджуються з результатами вітчизняних і зарубіжних досліджень, підтверджуючи значний потенціал цифрових технологій для підготовки фахівців зі спорту.
The article addresses the pressing issue of integrating digital technologies into the process of distance teaching of the discipline «Professional Communication in the Field» for master’s students of the «Sport» educational program. Given the ongoing transformations in higher education, the author substantiates the relevance of using innovative digital solutions to enhance the professional communicative competence of second-cycle (master’s level) students. The article presents the results of a pedagogical experiment consisting of diagnostic and formative stages. The initial stage revealed an uneven distribution of communicative skills among the students, with a predominance of medium and low levels. During the formative stage, a comprehensive distance learning methodology was implemented, which included the use of tools such as Zoom, Google Meet, Google Docs, Padlet, Trello, and ChatGPT, along with project-based and reflective learning strategies. The results of the experiment demonstrate a positive dynamic in the development of all components of communicative competence, thereby confirming the effectiveness of the proposed approach. The obtained data align with national and international research findings, highlighting the considerable potential of digital technologies for training sport professionals.

Опис

Ключові слова

професійне спілкування, цифрові технології, дистанційне навчання, комунікативна компетентність, магістратура, освітня програма Спорт, педагогічний експеримент, інтерактивні платформи, проєктне навчання, штучний інтелект, professional communication, digital technologies, distance learning, communicative competence, master's level, Sport educational program, pedagogical experiment, interactive platforms, project-based learning, artificial intelligence

Бібліографічний опис

Симонік, А. В. Використання цифрових технологій у дистанційному викладанні дисципліни «Професійне спілкування в галузі» для магістрів освітньої програми «Спорт» / А. В. Симонік, Т. В. Воронкова, В. А. Сватьєв // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 10 (197). – С. 216-220.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By