Публікація:
Навчальна дисципліна "Історія соціальної роботи" у процесі професійного становлення майбутніх соціальних працівників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравченко, Оксана Олексіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті схарактеризовано місце та роль навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи» як освітнього компонента у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників, здійснено аналіз її навчально-методичного забезпечення, розглянуто питання періодизації історії соціальної роботи, визначено методологічні підходи до вивчення курсу (системний, синергетичний, парадигмальний, антропологічний, герменевтичний, культурологічний, регіональний).
Educational component "history of social work" in the process of professional development of future social workers. The article describes the place and role of the discipline "History of social work" as an educational component in the process of preparing future social workers, analyzes its teaching and methodological support, examines the issues of periodization of the history of social work, determines the methodological approaches to studying the course (systemic, synergetic, paradigmatic, anthropological, hermeneutic, cultural, regional).

Опис

Ключові слова

соціальна освіта, історія соціальної роботи, періодизація, навчальний посібник, соціальний працівник, social education, history of social work, periodization, textbook, social worker

Бібліографічний опис

Кравченко, О. О. Навчальна дисципліна "Історія соціальної роботи" у процесі професійного становлення майбутніх соціальних працівників / О. О. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). – С. 182-192

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By