Публікація:
Гендерні стереотипи в рекламному дискурсі (на прикладі оголошень у рубриці «Знайомства»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Копусь, О. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті запропоновано аналіз гендерних стереотипів у рекламному дискурсі, проведений на матеріалі підліткових оголошень у рубриці про знайомства.
This article deals with the analysis of gender stereotypes in the advertisement discourse realized on the basis of announcements under the heading “Personals” intended for teenagers.

Опис

Ключові слова

гендер, рекламний дискурс, засоби маніпулювання, сленгова лексика, gender, advertisement discourse, manipulating techniques, slangy lexicon

Бібліографічний опис

Копусь О. А. Гендерні стереотипи в рекламному дискурсі (на прикладі оголошень у рубриці «Знайомства») / О. А. Копусь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство): Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 70-77

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By