Публікація: Експериментальне вивчення процесу творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки
Вантажиться...
Дата
Автори
Лепетченко, М. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуті зміст та завдання методики експериментального вивчення особливостей
творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки.
В статье рассмотрены содержание и задачи методики экспериментального изучения особенностей творческого самовыражения дошкольников с нарушениями речи в процессе инсценировки сказки.
The article deals with the content and objectives of the experimental method of studying the features of the creative expressions of preschool children with speech disorders in the staging of fairy tales.
В статье рассмотрены содержание и задачи методики экспериментального изучения особенностей творческого самовыражения дошкольников с нарушениями речи в процессе инсценировки сказки.
The article deals with the content and objectives of the experimental method of studying the features of the creative expressions of preschool children with speech disorders in the staging of fairy tales.
Опис
Ключові слова
творче самовираження, засоби виразності, мовленнєві порушення, казка, творческое самовыражение, средства выразительности, речевые нарушения, сказка, creative expression, a means of expression, speech disturbances, a fairy tale
Бібліографічний опис
Лепетченко, М. В. Експериментальне вивчення процесу творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки / М. В. Лепетченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 112-117.
