Публікація:
Формування соціального здоров'я майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у професійній підготовці

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Літвінова, Тетяна Вячеславівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні педагогічних умов формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у професійний підготовці та експериментальній перевірці їх ефективності. Основні положення дослідження можуть бути використані для широкого спектра спеціальностей з метою вдосконалення рівня сформованості соціального здоров’я у професійній підготовці майбутніх фахівців, а також у післядипломній освіті для підвищення кваліфікації менеджерів СКД.
The purpose of the study is scientifically justification pedagogical conditions for the formation of future socio-cultural activities (SCA) managers’ social health in training and experimental testing of their effectiveness. The main provisions of the study can be used for a wide range of specialties to improve the level of social health in the training of future professionals, as well as postgraduate education to improve the skills of SCA managers.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, майбутній менеджер соціокультурної діяльності, сформованість соціального здоров’я, модель, педагогічні умови, дуальна форма навчання, professional training, future manager of socio-cultural activity, formation of social health, model, pedagogical condition, dual form of education

Бібліографічний опис

Літвінова, Тетяна Вячеславівна. Формування соціального здоров'я майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у професійній підготовці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Літвінова Тетяна Вячеславівна ; наук. керівник Любарець Владислава Вікторівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 235 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By