Публікація:
Філософсько-комунікативні аспекти освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гофрон, А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті проаналізовано сучасні філософські підходи до феномена спілкування. Розкрито три способи, що визначають провідні типи змін моделей освіти: регресивна, адаптаційна та інноваційна. Виокремлюються дві практики спілкування: артистична та звичаєва. Акцентовано необхідність філософського розуміння сутності діалогічного процесу для модернізації освіти, зокрема її гуманізації.
Contemporary philosophical approaches to the phenomenon of communi cation are analyzed in the article. Three ways, which determine main types of change of the educational models (regressive, adaptive and innovative) are pre sented. Two practices of communication (artistic and customary) are marked. The necessity of philosophical comprehension of the dialogic process’s essence for education modernization, especially its humanization is emphasized.

Опис

Ключові слова

феномен спілкування, практики спілкування, phenomenon of communi, practices of communication

Бібліографічний опис

Гофрон А. Філософсько-комунікативні аспекти освіти / А. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 43-53

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By