Публікація:
Методичні підходи до реалізації контекстного навчання фізики у вищих технічних навчальних закладах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кузьменко, Г. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обґрунтовано переваги контекстного навчання фізики студентів вищих технічних навчальних закладів. Показано, що контекстне навчання найбільше відповідає сучасній освітній концепції. Визначено методичні основи контекстного навчання та головні завдання на шляху його реалізації.
The article substantiates the benefits of contextual learning physics students of technical schools. Shown that most contextual education in line with modern educational concepts. The methodical basis of contextual learning and the main challenges in the way of its realization.
В статье обоснованы преимущества контекстного обучения физике студентов высших технических учебных заведений. Показано, что контекстное обучение наиболее соответствует современной образовательной концепции. Определены методические основы контекстного обучения и главные задания на пути его реализации.

Опис

Ключові слова

контекстне навчання, фізика, студенти вищих технічних навчальних закладів, contextual learning, physics, students of technical schools, физика, контекстное обучение

Бібліографічний опис

Кузьменко, Г. М. Методичні підходи до реалізації контекстного навчання фізики у вищих технічних навчальних закладах / Г. М. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 5. – С. 30-33.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By