Публікація: Критерії, показники та рівні сформованості професійної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Вантажиться...
Дата
Автори
Скрипченко, О. П.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье на основе анализа научной литературы определены и разработаны критерии, показатели и уровни сформированности профессионального мастерства будущего учителя художественных дисциплин.
У статті на основі аналізу наукової літератури визначено та розроблено критерії, показники і рівні сформованості професійної майстерності майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.
In this article criterions of rating and levels of formation of the professional skills of a future art teacher are determined and researched. The meaning of such conceptions as «criterion» and «index» is reviewed by means of the scientific literature.
У статті на основі аналізу наукової літератури визначено та розроблено критерії, показники і рівні сформованості професійної майстерності майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.
In this article criterions of rating and levels of formation of the professional skills of a future art teacher are determined and researched. The meaning of such conceptions as «criterion» and «index» is reviewed by means of the scientific literature.
Опис
Ключові слова
профессиональное мастерство, критерии, показатели, уровни готовности профессионального мастерства, професійну майстерність, критерії, показники, рівні готовності професійної майстерності, professional skills, criterion, index, levels of readiness of professional skills
Бібліографічний опис
Скрипченко О. П. Критерії, показники та рівні сформованості професійної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. П. Скрипченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 115-119
