Публікація: Структура самоорганізаційних умінь підлітків з фортепіанного навчання
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Лі, Сіюнь
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статье представлена разработанная структура самоорганизационных умений
подростков, которые обучаются игре на фортепиано в музыкальных школах и школах
искусств. Комплекс самоорганизационных умений подан в контексте выделенных ведущих
научных походов; предложено собственное понимание этого понятия и дано обоснование
соответствующих компонентов самоорганизации подростков в процессе обучения игре на
фортепиано.
In this article is presented the self-organization components structure skills of teenagers, which study of piano play in the music schools and schools of art. The complex of self-organization skills used in context of general scientific ways, is presented also own meaning of this term and ground some self-organization components of teenagers in the study of piano play process.
In this article is presented the self-organization components structure skills of teenagers, which study of piano play in the music schools and schools of art. The complex of self-organization skills used in context of general scientific ways, is presented also own meaning of this term and ground some self-organization components of teenagers in the study of piano play process.
Опис
Ключові слова
самоорганизационные умения, научные подходы, компонентная структура самоорганизации, self-organization skills as a scientific concept, scientific ways, the self- organization components structure
Бібліографічний опис
Лі Сіюнь. Структура самоорганізаційних умінь підлітків з фортепіанного навчання / Сіюнь Лі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 242-247
