Публікація:
Професійна підготовка вчителя в університеті: умови розвитку особистого досвіду студента

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Цюра, С. Б.
Мищишин, І. Я.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається проблема професійної підготовки вчителя в класичному університеті, шляхи її організації у контексті теорії і практики особистісно-орієнтованого досвідного навчання. Проаналізовано особливості трактування особистісного і професійного розвитку майбутнього вчителя з позиції методології постмодернізму.
В статье рассматривается проблема профессиональной подготовки учителя в классическом университете и пути ее организации в контексте теории и практики личностно-ориентированного опытного обучения. Проанализированы особенности трактовки личного и профессионального развития будущего учителя с позиции методологии постмодернизма.
The article deals with the problem of the professional training of teacher in the classic university, ways of its organization in the context of the theory and practice of personally oriented experiencing study. There are described features of the interpretation of personal and professional development of future teachers from the perspective of methodology of postmodernism.

Опис

Ключові слова

підготовка вчителя у класичному університеті, досвідне навчання, подготовка учителя в классическом университете, опытное обучение, preparation of teacher in the classic university, experienced training

Бібліографічний опис

Цюра С. Б. Професійна підготовка вчителя в університеті: умови розвитку особистого досвіду студента / С. Б. Цюра, І. Я. Мищишин // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 182-185

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By