Публікація:
Медіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Марків, Олександра

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Навчальний посібник включає характеристику основних теоретичних положень сучасного медіаменеджменту та видавничого маркетингу: управління взаємовідносинами з колективом та зі суб’єктами ринку; управління медіаорганізацією, зокрема видавничими структурами; управління конвергентними медіаофісами; управління кроссмедійними проєктами та просуванням інформаційних продуктів; управління медіамаркетингом; маркетингові стратегії, прийоми, практики, інструменти. Матеріал підібраний та укладений на основі навчально-довідкової літератури з менеджменту і маркетингу, медіабізнесу, видавничої справи та журналістики, монографій, матеріалів періодичних, електронних та інших видань. Навчальне видання призначене для студентів журналістики, видавничої справи та редагування, а також тих, хто цікавиться сучасним інформаційним становищем, стратегіями і напрямами організації медіабізнесу в Україні.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Марків, О. Т. Медіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практики : навчальний посібник / О. Т. Марків; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – електронне видання. – Київ : Вид-во УДУ ім. Михайла Драгоманова, 2024. – 116 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By