Publication: Сучасний стан теоретичної розробки проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності
Loading...
Files
Date
Authors
Науменко, А. А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
Значення пізнавальної активності особи у всіх сферах її діяльності визначається роллю пізнання в житті окремої людини і суспільства в цілому. Процес системоутворюючого пізнання людиною дійсності або учіння полягає у засвоєнні знань, навичок та вмінь, способів їх набуття, форм поведінки та видів діяльності, що відкриває шлях до творчості, до пізнання буття на якісно новому, вищому рівні. Отже, завдяки пізнанню функціонує та розвивається суспільство, а кожна окрема людина знаходить своє місце в ньому.
Значение познавательной активности личности во всех сферах ее деятельности определяется ролью познания в жизни отдельного человека и общества в целом. Процесс системообразующего познания человеком действительности или учения заключается в усвоении знаний, навыков и умений, способов их получения, форм поведения и видов деятельности, открывает путь к творчеству, к познанию бытия на качественно новом, более высоком уровне. Итак, благодаря познанию функционирует и развивается общество, а каждый отдельный человек находит свое место в нем.
The value of individual cognitive activity in all areas of its activity determined the role of knowledge in the life of the individual and society as a whole. The process of system-reality of man's knowledge or learning is the acquisition of knowledge, skills, methods of acquisition, behavior and activities that opens the way to work, to the knowledge of life to a new, higher level. So, thanks to the knowledge of operating and developing society, and each individual finds his place in it.
Значение познавательной активности личности во всех сферах ее деятельности определяется ролью познания в жизни отдельного человека и общества в целом. Процесс системообразующего познания человеком действительности или учения заключается в усвоении знаний, навыков и умений, способов их получения, форм поведения и видов деятельности, открывает путь к творчеству, к познанию бытия на качественно новом, более высоком уровне. Итак, благодаря познанию функционирует и развивается общество, а каждый отдельный человек находит свое место в нем.
The value of individual cognitive activity in all areas of its activity determined the role of knowledge in the life of the individual and society as a whole. The process of system-reality of man's knowledge or learning is the acquisition of knowledge, skills, methods of acquisition, behavior and activities that opens the way to work, to the knowledge of life to a new, higher level. So, thanks to the knowledge of operating and developing society, and each individual finds his place in it.
Description
Keywords
знання, знание, knowledge, пізнавальна активність особи, познавательная активность личности, individual cognitive activity
Citation
Науменко, А. А. Сучасний стан теоретичної розробки проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності / А. А. Науменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 71-74.