Publication:
Поняття "завдання" та "вправа" у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Комогорова, М. І.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розкрито поняття "завдання" та "вправа" у науково- педагогічній літературі та погляди вчених щодо їх класифікацій. Виокремлюються та тлумачення різні типи вправ, які мають місце у контексті нашого дослідження. Виділено такі рівні складності навчальних завдань та вправ: рецептивні вправи, репродуктивні вправи, продуктивні. Встановлено, що вправи мають бути послідовно розташовані та відповідати етапам навчання (мотиваційний етапу, етап закріплення знань, етап повторення, контрольний етап).
В статье раскрыто понятие “задание и "упражнение" в научно-педагогической литературе и взгляды ученых относительно их классификаций. Выделяются различные типы упражнении, которые имеют место в контексте нашего исследования. Выделены следующие уровни сложности учебных заданий и упражнений: рецептивные упражнения, репродуктивные упражнения, продуктивные. Установлено, что упражнения должны быть последовательно расположены и соответствовать этапам обучения (мотивационный этап, этап закрепления знаний, этап повторения, контрольный этап).
In the article the concept of “task” and “exercise” in the scientific-pedagogical literature is described. Different types of exercises that take place in the context of our research are distinguished and interpreted. The following levels of complexity of educational tasks and exercises are selected: receptive exercises, reproductive exercises, productive ones. It has been established that exercises should be consistent with the stages of learning (motivation stage, stage of knowledge consolidation, repetition phase, control phase).

Description

Keywords

вправа, завдання, етапи засвоєння знань, система завдань та вправ, міцність знань, упражнение, задачи, этапы усвоения знаний, система заданий и упражнении, прочность знании, exercise, tasks, stages of knowledge acquisition, system of tasks and exercises, strength of knowledge

Citation

Комогорова, М. І. Поняття "завдання" та "вправа" у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін / М. І. Комогорова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 70-74.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By