Публікація:
Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Себало, Л. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена сучасному напряму в освіті – актуальному питанню формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито поняття трьох видів творчості: наукової, технічної, художньої, що безпосередньо мають вплив на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів.
Статья посвящена современному направлению в образовании – актуальному вопросу формирования творческого и життєтворчого потенциала будущих учителей начальной школы в заведениях высшего образования. Осуществлен короткий обзор нормативно-правовых документов, которые направлены на активное формирование творческого и жизнетворный потенциалу будущего учителя начальной школы. Раскрыто понятие трех видов творчества : научной, технической, художественной, что непосредственно имеют влияние на формирование творческого потенциала будущего учителя начальных классов.
The article is devoted to the modern direction in education - a topical issue formation of creative and life-creating potential of future primary school teachers in higher education institutions. A brief review of legal documents aimed at the active formation of creative and life-creating potential of future primary school teachers. The concept of three types of creativity is revealed: scientific, technical, artistic, which directly influence the formation of the creative potential of the future primary school teacher.

Опис

Ключові слова

творчий потенціал, життєтворчий потенціал, вчитель початкової школи, творча особистість, види творчості, творческий потенциал, жизнетворный потенциал, учитель начальной школы, творческая личность, виды творчества, creative potential, life-creating potential, primary school teacher, creative personality, types of creativity

Бібліографічний опис

Себало, Л. І. Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий / Л. І. Себало // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLVІІ (147). – С. 160-166. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.20

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By