Публікація:
Методичні основи використання наочності у процесі індивідулізованого навчання дітей з синдромом дауна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Савицький, А. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена проблемам шкільного навчання дітей молодшого шкільного віку з синдром Дауна. Аналізується сучасний стан спеціальної освіти в Україні, зокрема особливості навчання дітей з розумовою відсталістю. В статті висвітлюються концепції індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна у спеціальних навчальних закладах. Детально розглядається психомоторний розвиток дітей з даною генетичною патологією і пов‘язані з ним основи здобуття освіти в молодшій школі. Здійснено аналіз сучасної спеціальної літератури щодо особливостей застосування наочності в процесі розвитку дітей з синдромом Дауна в освітніх закладах. Визначено основні методологічні положення навчання цих дітей в умовах інтеграції до загальноосвітніх навчальних закладів. В статті наводяться теоретичні та практичні основи індивідуалізації навчання дітей молодшого шкільного віку з синдромом Дауна на основі застосування спеціальних методик.
Статья посвящена проблемам школьного обучения детей младшего школьного возраста с синдром Дауна. Анализируется современное состояние специального образования в Украине, в частности особенности обучения детей с умственной отсталостью. В статье освещаются концепции индивидуализированного обучения детей с синдромом Дауна в специальных учебных заведениях. Детально рассматривается психомоторное развитие детей с данной генетической патологией и связанные с ним основы образования в младшей школе. Осуществлен анализ современной специальной литературы относительно особенностей применения наглядности в процессе развития детей с синдромом Дауна в образовательных заведениях. Определены основные методологические положения обучения этих детей в условиях интеграции в общеобразовательные учебные заведения.. В статье приводятся теоретические и практические основы индивидуализированой учебы детей младшего школьного возраста с синдромом Дауна на основе применения специальных методик.
Статья посвящена проблемам школьного обучения детей младшего школьного возраста с синдром Дауна. Анализируется современное состояние специального образования в Украине, в частности особенности обучения детей с умственной отсталостью. В статье освещаются концепции индивидуализированного обучения детей с синдромом Дауна в специальных учебных заведениях. Детально рассматривается психомоторное развитие детей с данной генетической патологией и связанные с ним основы образования в младшей школе. Осуществлен анализ современной специальной литературы относительно особенностей применения наглядности в процессе развития детей с синдромом Дауна в образовательных заведениях. Определены основные методологические положения обучения этих детей в условиях интеграции в общеобразовательные учебные заведения.. В статье приводятся теоретические и практические основы индивидуализированой учебы детей младшего школьного возраста с синдромом Дауна на основе применения специальных методик.

Опис

Ключові слова

діти з синдромом Дауна, наочність, індивідуалізація навчання, психомоторний розвиток дітей з генетичною патологією, дети с синдромом Дауна, наглядность, индивидуализация обучения, психомоторное развитие детей с генетической патологией, children with the Down's syndrome, evidentness, individualization of educating, psychomotor development of children with genetic pathology

Бібліографічний опис

Савицький, А. М. Методичні основи використання наочності у процесі індивідулізованого навчання дітей з синдромом дауна / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 201-207.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By