Публікація: Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги
Вантажиться...
Дата
Автори
Миколінська, С. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається метод спонукання молодших школярів учнів до слухового контролю та самоконтролю, який сприяє формуванню слухової уваги, зокрема, таких її властивостей, як концентрація, стійкість, вибірковість, обсяг, розподіл, переключення. Слуховий контроль має пройти етапи свого становлення: 1) здійснення учнем контролю за іншими виконавцями; 2) розгорнутий самоконтроль власного виконання; 3) досягнення випереджального самоконтролю, що отримує форму слухової уваги і виступає як спрямованість та зосередженість на звучанні.
статье рассматривается метод побуждения младших школьников учащихся к слуховому контролю и самоконтролю, что способствует формированию слухового внимания учащихся, в частности, таких свойств, как концентрация, устойчивость, избирательность, объем, распределение, переключение. Слуховой контроль должен пройти этапы своего становления: 1) осуществление учеником контроля за исполнением других учащихся; 2) развернутый самоконтроль собственного исполнения; 3) достижение опережающего самоконтроля, который получает форму слухового внимания и выступает как направленность и сосредоточенность на звучании, как внимательное вслушивания во время выполнения.
The article discusses a method of inducing students to primary school children auditory control and self-control in their musical performance.This method contributes to the formation of auditory attention, in particular, such properties as the concentration, stability, selectivity, amount, distribution, switching.
статье рассматривается метод побуждения младших школьников учащихся к слуховому контролю и самоконтролю, что способствует формированию слухового внимания учащихся, в частности, таких свойств, как концентрация, устойчивость, избирательность, объем, распределение, переключение. Слуховой контроль должен пройти этапы своего становления: 1) осуществление учеником контроля за исполнением других учащихся; 2) развернутый самоконтроль собственного исполнения; 3) достижение опережающего самоконтроля, который получает форму слухового внимания и выступает как направленность и сосредоточенность на звучании, как внимательное вслушивания во время выполнения.
The article discusses a method of inducing students to primary school children auditory control and self-control in their musical performance.This method contributes to the formation of auditory attention, in particular, such properties as the concentration, stability, selectivity, amount, distribution, switching.
Опис
Ключові слова
слугова увага, слуховий контроль та самоконтроль, молодші школярі, слуховое внимание, слуховой контроль и самоконтроль, младшие школьники, auditory attention, auditory control and self-control, primary school children
Бібліографічний опис
Миколінська С. І. Спонукання молодших школярів до слухового контролю та самоконтролю у виконавській діяльності як засіб формування їх слухової уваги / С. І. Миколінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету іменіМ.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 166-169.
