Публікація: Майстер-клас зі створення комп'ютерних ігор як засіб мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів з інформатики
Вантажиться...
Дата
Автори
Мельничук, Т. В.
Кашина, Г. С.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Майстер-клас – це одна з сучасних ефективних форм навчання. Він відрізняється від інших
подібних форм активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів тим, що під час майстер-класу
ведучий – фахівець в даній галузі, розповідає і, що ще більш важливо, показує, як застосовувати на
практиці нову технологію або метод.
Мастер-класс - это одна из современных эффективных форм обучения. Он отличается от других подобных форм активизации учебно-познавательной деятельности учащихся тем, что во время мастер-класса ведущий - специалист в данной области, рассказывает и, что еще более важно, показывает, как применять на практике новую технологию или метод.
Master class - is one of today's effective learning. It differs from other such forms enhance teaching and learning of students that during the master class presenter - a specialist in this field, says and, more importantly, shows how to apply practice new technology or method.
Мастер-класс - это одна из современных эффективных форм обучения. Он отличается от других подобных форм активизации учебно-познавательной деятельности учащихся тем, что во время мастер-класса ведущий - специалист в данной области, рассказывает и, что еще более важно, показывает, как применять на практике новую технологию или метод.
Master class - is one of today's effective learning. It differs from other such forms enhance teaching and learning of students that during the master class presenter - a specialist in this field, says and, more importantly, shows how to apply practice new technology or method.
Опис
Ключові слова
майстер-клас, ведучий – фахівець, комп’ютерні ігри, мастер-класс, ведущий - специалист, компьютерные игры, master class, presenter - specialist, computer games
Бібліографічний опис
Мельничук, Т. В. Майстер-клас зі створення комп'ютерних ігор як засіб мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів з інформатики / Т. В. Мельничук, Г. С. Кашина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15 (22). - C. 176-182.
