Публікація: Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Ці, Сянбо
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий).
Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати.
The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level). Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results.
The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level). Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results.
Опис
Ключові слова
художньо-творчий потенціал, бакалавр музичного мистецтва, контекстний підхід, компетентнісний підхід, artistic and creative potential, Bachelor of Musical Arts, contextual approach, competence-based approach
Бібліографічний опис
Ці Сянбо. Контекстний і компетентнісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва / Сянбо Ці // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 30-34.
