Публікація: Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Ільченко, О.Ю.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема педагогічного такту як найхарактернішої і найскладнішої
професійної якості вчителя, розкриваються особливості педагогічної взаємодії з важковиховуваними дітьми та підлітками, виділяються основні тенденції у виховній роботі з названим контингентом дітей в умовах
сучасної школи.
The paper addresses the problem of pedagogical tact as most characteristic and most complex professional quality of teachers, revealed features of pedagogical interaction with vulnerable children and adolescents, highlights the major trends in the educational work of the named contingent of children in today's schools.
The paper addresses the problem of pedagogical tact as most characteristic and most complex professional quality of teachers, revealed features of pedagogical interaction with vulnerable children and adolescents, highlights the major trends in the educational work of the named contingent of children in today's schools.
Опис
Ключові слова
педагогічний такт, професійні якості вчителя, діти з асоціальною поведінкою, pedagogical tact, quality of teachers, children with antisocial behavior
Бібліографічний опис
Ільченко О.Ю. Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки / О.Ю. Ільченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 184-187
