Публікація:
Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ільченко, О.Ю.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається проблема педагогічного такту як найхарактернішої і найскладнішої професійної якості вчителя, розкриваються особливості педагогічної взаємодії з важковиховуваними дітьми та підлітками, виділяються основні тенденції у виховній роботі з названим контингентом дітей в умовах сучасної школи.
The paper addresses the problem of pedagogical tact as most characteristic and most complex professional quality of teachers, revealed features of pedagogical interaction with vulnerable children and adolescents, highlights the major trends in the educational work of the named contingent of children in today's schools.

Опис

Ключові слова

педагогічний такт, професійні якості вчителя, діти з асоціальною поведінкою, pedagogical tact, quality of teachers, children with antisocial behavior

Бібліографічний опис

Ільченко О.Ю. Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки / О.Ю. Ільченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 184-187

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By