Публікація: Готовність майбутніх учителів до самовизначення як психолого-педагогічна проблема
Вантажиться...
Дата
Автори
Кузнецова, О. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається сутність розуміння терміна «готовність до самовизначення», виділяються структури готовності, її провідних компонентів і показників, визначається критеріальний підхід до діагностики готовності.
В статье рассматривается сущность понимания термина «готовность к самоопределению», выделяются структуры готовности, её ведущих компонентов и показателей, определяется критериальный подход к диагностике готовности.
В статье рассматривается сущность понимания термина «готовность к самоопределению», выделяются структуры готовности, её ведущих компонентов и показателей, определяется критериальный подход к диагностике готовности.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кузнецова, О. А. Готовність майбутніх учителів до самовизначення як психолого-педагогічна проблема / О. А. Кузнецова // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. – Вип. LVІ (56) : педагогічні та історичні науки. – С. 102-109.
