Публікація:
Розвиток координаційних здібностей юних гімнасток

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У даній статті розглядаються питання художньої гімнастики які відповідають особливостям жіночого організму. Даний вид спорту задовольняє властиве дівчаткам прагнення до танцю, пластиці та граціозності, а також допомагає нормальному розвитку та функціональному вдосконаленню організму. За перерахованими специфічними особливостями художньої гімнастики вибирають програмний матеріал, а також методичну послідовність навчання. Якщо розглядати багаторічну підготовку гімнасток як цілісний педагогічний процес, то простежується певна залежність успішної роботи на етапі найвищих спортивних результатів від якості знань, умінь та навичок, здобутих гімнасткою у процесі початкової підготовки. По-перше, цей вік 8-9 років є сензитивним для розвитку рухово-координаційних здібностей, а по-друге, рання спортивна спеціалізація передбачає різнобічну фізичну та технічну підготовку. Таким чином, проблема дослідження полягає у необхідності вдосконалення методики базової підготовки юних гімнасток до виконання вправ, від якої залежить успішність подальшої багаторічної діяльності змагань.
This article examines the issues of rhythmic gymnastics that correspond to the characteristics of the female body. This sport satisfies the girls' inherent desire for dance, plasticity and grace, and also helps the normal development and functional improvement of the body. According to the listed specific features of rhythmic gymnastics, program material is selected, as well as the methodological sequence of training. If we consider the many years of training of gymnasts as a holistic pedagogical process, then we can see a certain dependence of successful work at the stage of the highest sports results on the quality of knowledge, skills and abilities acquired by the gymnast in the process of initial training. Firstly, this age of 8-9 years is sensitive for the development of motor and coordination abilities, and secondly, early sports specialization involves versatile physical and technical training. Thus, the problem of the study is the need to improve the methodology of basic training of young gymnasts to perform exercises, on which the success of further long-term competition activities depends. The features of the development of a child's functional systems are determined by a number of factors: genotype, neurohumoral regulatory mechanism, diet, motor activity. Between 5 and 8 years, the dynamics of growth is uneven. Physical exercises, adequately selected, can be a natural regulator of normal development, but failure to comply with biological laws leads to negative consequences in the development of abilities and the functioning of the body as a whole. The main factor in the process of improving motor functions is the state of the central nervous system. In this sense, children 8-9 years old have good motor reactions and coordination, thanks to which they learn to perform quite complex motor tasks.

Опис

Ключові слова

художня гімнастика, спортивний результат, початкова підготовка, навчання, педагогічний процес, rhythmic gymnastics, sports result, initial training, training, pedagogical process

Бібліографічний опис

Крупеня, С. В. Розвиток координаційних здібностей юних гімнасток / С. В. Крупеня, О. М. Шамич, С. А. Живолович // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 10 (197). – С. 122-128.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By