Публікація:
Блогосфера як новий простір соціокультурної комунікації у сфері мовної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Страшко, Ірина Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Гілея"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядається блогосфера як персональний суб'єктивований віртуальний простір, прояв людського буття, с джерелом інформації, засобом вираження власної думки та способом самореалізації. Мета публікації - виявлення соціокультурної значимості інтегрування блогосфери в процес сучасної мовної освіти. Використання потенціалу блогосфери в мовній освіті - це відповідь на сучасні вимоги мовного навчання, оскільки сьогоднішнє міжособистісне спілкування у значній мірі інтегроване у Всесвітню павутину.
The article presents the blogosphere as personal subjectivized virtual space, a monifestation of being, which is source of information, a means of expressing one`s own opinion and a way of self-relization. the purpose of this paper is to detect the socio-cultural significanse of blogosphere integration in process of modern language education. The use of blogosphere potential in language education is an answer to the modern requirements for language learning, as now interpersonal communication is mainly integrated into the World Wide Wtb.

Опис

Ключові слова

блог, блогосфера, самореалізація, саморепрезентація, соціокультурна комунікація, соціальна взаємодія, мовна освіта, blogs, blogosphere, self-realization, sociocultural communication, social interaction, language education

Бібліографічний опис

Страшко, І. В. Блогосфера як новий простір соціокультурної комунікації у сфері мовної освіти / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 101 (10). - С. 400-404.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By