Публікація:
Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гашенко, І.О.
Кутик, О.М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена проблемі підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя в системі безперервної освіти через організацію навчання та самоосвіти педагога. Показано можливість застосування андрагогічного підходу. Визначені психолого-педагогічні особливості навчання дорослих.
This article is devoted to the problem of improving of the pedagogical competence of teachers in the system of continuing education through the organization of education and self-education. The possibility of application of the andragogical approach has been shown. A psychological and pedagogical feature of adult learning has been determined.

Опис

Ключові слова

рівень педагогічної компетентності, протиріччя професійного становлення, андрагогічний підхід, освіта дорослих, level of the teacher′s competence, contradictions of professional development, andragogical approach, adult′s education

Бібліографічний опис

Гашенко І.О., Кутик О.М. Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід / І.О. Гашенко, О.М. Кутик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 43-50

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By