Publication:
Експериментальне дослідження мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-технологів

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Лазарєва, Т.А.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розглядається проблема визначення рівня сформованості мотивації студентів 3-5 курсів. Проведено аналіз результатів експериментального дослідження рівня сформованості мотивації навчальної діяльності. Визначено, що мотивація залежить від зовнішніх та внутрішніх факторів. Підвищення мотивації навчання можливе при використанні активних методів та інноваційних технології в навчальному процесі, а також належної практичної підготовки.
В статье рассматривается проблема определения уровня мотивации студентов 3 – 5 курсов. Проведен анализ результатов экспериментального исследования уровня мотивации учебной деятельности. Определено, что мотивация зависит как внешних, так и от внутренних факторов. Повышение мотивации учебной деятельности возможно при использовании активных методов обучения и инновационных технологий в учебном процессе, а также соответствующей практической подготовки.
The analysis of study’s motivation was developed in the article. The study’s motivation depends of external and internal factors. The active method of training and innovation technologies of study will raise motivation.

Description

Keywords

мотивація, навчальна діяльність, інноваційні технології, мотивация, учебная деятельность, инновационные технологии, motivation, training, innovation technologies

Citation

Лазарєва Т.А. Експериментальне дослідження мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 240-243.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By