Публікація:
Педагогічні принципи формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чжан, Їфу

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье представлено теоретическое обоснование педагогических принципов формирования художественно-образного восприятия будущих учителей музыки в процессе фортепианного обучения.
The article provides the theoretically justified educational foundations for developing preservice music teachers' artistic image sensitivity in the course of piano training coursework.

Опис

Ключові слова

художественно-образное восприятие, инструментально- исполнительская подготовка, художественно-слуховые представления, ассоциации, моторно-двигательные ощущения, artistic image sensitivity, instrumental perfomance training, artistic and acoustic perception, motor sensation

Бібліографічний опис

Чжан Їфу. Педагогічні принципи формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання / Їфу Чжан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 228-232

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By