Публікація: Теоретико-методичні аспекти розвивального навчання майбутніх соціальних педагогів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Хилько, Є.Є.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті досліджено теоретичний аспект розвивального навчання. Визначено розвивальне навчання як спрямованість принципів, методів і засобів навчання на досягнення найбільшої ефективності розвитку пізнавальних можливостей майбутніх соціальних педагогів. Наведено результати застосування розвивальної технології у процесі лекційних занять.
This article deals with the problem of the use technology development's stady to education at the bachelor of social Pedagogic. The technology development's stady are systembuilding determinants of effective forming of each element of professional activiti.
This article deals with the problem of the use technology development's stady to education at the bachelor of social Pedagogic. The technology development's stady are systembuilding determinants of effective forming of each element of professional activiti.
Опис
Ключові слова
педагогічна технологія, розвивальне навчання, проблемне навчання, проблемна лекція, метод проблемного викладу, pedagogical technology, developing teaching, problem teaching problem lecture
Бібліографічний опис
Хилько Є.Є. Теоретико-методичні аспекти розвивального навчання майбутніх соціальних педагогів / Є.Є. Хилько // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІІ (83). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 232-239
