Публікація:
Творчі завдання художньо-педагогічної спрямованості в системі підготовки фахівців мистецького профілю до роботи в позашкільних закладах освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Філатьєва, Т. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються види творчих завдань, підходи, які необхідно застосовувати в процесі підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності в системі позашкілля. Розкривається роль таких завдань у вихованні творчої особистості педагога-позашкільника, вказується на ефективність засвоєння навчальної інформації на основі співпраці, співтворчості, особисто орієнтованого підходу тощо.
In this article the author examines the kinds of creative tasks, approaches to be applied in the preparation of future professionals in the field of Art to Art and educational work in the system of extracurricular activities. T. Filatyeva reveals the role of such tasks in the education of the extracurricular teacher’s creative personality, indicates the effectiveness of learning information based on cooperation, co-creation, personally oriented approach and so on.

Опис

Ключові слова

творчість, творча особистість педагога-позашкільника, творчі завдання, мистецька освіта, позашкільні заклади освіти, creation, creative personality of teacher out-of-school establishments, creative tasks, artistic education, outof-school establishments of education

Бібліографічний опис

Філатьєва, Т. В. Творчі завдання художньо-педагогічної спрямованості в системі підготовки фахівців мистецького профілю до роботи в позашкільних закладах освіти / Т. В. Філатьєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 188-192.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By