Публікація:
Особливості застосування маркетингового аудиту при розробці стратегії фітнес-клубу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Середа, Н. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті наведено результати проведеного дослідження стосовно особливостей застосування маркетингового аудиту при розробці маркетингової стратегії фітнес-клубу. Наведено основні причини для чого необхідно проводити систематичного маркетинговий аудит діяльності фітнес-клубу. Визначено, що фокус-групи є найбільш поширеним якісним методом проведення маркетингового аудиту фітнес-клубів - 82,3%. Охарактеризовано особливості використання маркетингового аудити в діяльності фітнес-клубу, а саме, встановлено, що найчастіше використовувався для дослідження тенденцій розвитку ринку фітнес-клубів (83,40%), а найрідше - для аналізу діяльності конкурентів (34,50%). Сформовано основні показники які необхідно застосовувати при проведені маркетингового аудити фітнес-клубу: показники ефективності виконання тактичних і довгострокових заходів; показники, що характеризують ступінь впливу чинників зовнішнього середовища; показники, що відображають використання людських ресурсів; показники, що характеризують організацію маркетингової діяльності; показники, що характеризують досягнення цілей та реалізацію стратегії фітнес-клубу.
The article presents the results of the conducted research on the peculiarities of the application of marketing audit in the development of the marketing strategy of a fitness club. The main reasons why it is necessary to conduct a systematic marketing audit of the activity of a fitness club are given. It was determined that focus groups are the most common qualitative method of marketing audit of fitness clubs - 82.3%. The peculiarities of the use of marketing audit in the activity of a fitness club were characterized, namely, it was established that it was most often used to study trends in the development of the fitness club market (83.40%), and least often - to analyze the activities of competitors (34.50%). The main indicators that must be used when conducting a marketing audit of a fitness club have been formed: performance indicators of tactical and long-term measures; indicators characterizing the degree of influence of environmental factors; indicators reflecting the use of human resources; indicators characterizing the organization of marketing activities; indicators characterizing the achievement of goals and the implementation of the strategy of the fitness club.

Опис

Ключові слова

фітнес-клуб, маркетинг, стратегія, маркетинговий аудит, fitness club, marketing, strategy, marketing audit

Бібліографічний опис

Середа, Н. В. Особливості застосування маркетингового аудиту при розробці стратегії фітнес-клубу / Н. В. Середа // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3 (175). – С. 158-163.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By