Публікація:
Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сморжевський, Юрій Людвігович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації науково обґрунтовано методику диференційованого формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії, яка включає мету, зміст, організаційні форми, методи, засоби і враховує виділені змістово-методичні лінії розміщення матеріалу. Розроблено психолого-методичні засади поетапного формування евристичних прийомів, принципи відбору системи вправ, диференційованих за складністю, з’ясовано методичні умови організації і управління евристичною діяльністю учнів. Розкрито методичні аспекти використання педагогічного програмного засобу GRAN-3D для диференційованого формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії.
In dissertation scientifically grounded method of the differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry, which includes a purpose, maintenance, organizational forms, methods, facilities, and takes into account selected semantically methodical lines of placing of material. It is developed psychology-methodical principles of the stage-by-stage forming of heuristic receptions, principles of selection of the system of exercises, differentiated after complication, the methodical terms of organization and management of students heuristic activity are found out. The methodical aspects of the use of pedagogical programmatic mean of GRAN-3D are exposed for the differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry.

Опис

Ключові слова

евристика, евристична діяльність, прийоми евристичної діяльності, диференціація, рівневе навчання, особистісно орієнтоване навчання, диференційоване формування прийомів, heuristic, heuristic activity, receptions of heuristic activity, differentiation, level studies, person focused training, differentiated formation of reception

Бібліографічний опис

Сморжевський, Юрій Людвігович. Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математикa) / Сморжевський Юрій Людвігович ; наук. керівник Бурда Михайло Іванович ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2008. – 238 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By