Публікація: Проектна діяльність як засіб підвищення рівня професійної підготовки майбутніх психологів : методичні рекомендації
Вантажиться...
Дата
Автори
Вольнова, Леся Миколаївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Метою методичних рекомендацій є: узагальнення теоретичних засад застосування проектних технологій у вищій школі та окреслення напрямів їх упровадження у процес професійної підготовки майбутніх психологів. У теоретичній частині проаналізовано підходи до розуміння методу проектів, його значущі характеристики, вимоги до використання; розглянуто сутність проектної технології у закладах вищої освіти, її переваги у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців, класифікацію навчальних проектів, а також етапи впровадження під час роботи зі студентами-психологами.
Методична частина охопила питання технології підготовки студентами-психологами різних проектів, їх алгоритм та систему оцінювання.
У практичній частині описано практичний досвід (форми, напрями) застосування автором різних видів проектних технологій під час організації практичної професійної підготовки студентів – майбутніх психологів.
Task of methodical recommendations: to analyze the theoretical principles of application of project technologies in high school; directions of implementation of project technologies in the process of training future psychologists to identify and describe.
Task of methodical recommendations: to analyze the theoretical principles of application of project technologies in high school; directions of implementation of project technologies in the process of training future psychologists to identify and describe.
Опис
Ключові слова
проектна діяльність, професійна підготовка, майбутні психологи, project activity, professional training, future psychologists
Бібліографічний опис
Вольнова, Л. М. Проектна діяльність як засіб підвищення рівня професійної підготовки майбутніх психологів : методичні рекомендації [Електронне видання], 2-е вид., виправлене і доповнене / Л. М. Вольнова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2019. – 49 с.
