Publication: Методика навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем
Loading...
Date
Authors
Черних, Володимир Володимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У дисертації запропоновано методику навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем, за якою пропонується здійснювати навчання ґрунтуючись на поєднанні методичних особливостей навчання програмуванню, використанні сучасних інформаційних технологій, формуванні вмінь створення нового типу вхідних даних — баз знань для ЗОІС.
The given thesis proposes a methodology of teaching upcoming IT teachers knowledge-based information systems. According to this methodology it is proposed to teach basing on the student's normative model discovered in the current research. The normative model of a student is considered as a set of such models like: thematic, semantic, procedural, operational and functional.
The given thesis proposes a methodology of teaching upcoming IT teachers knowledge-based information systems. According to this methodology it is proposed to teach basing on the student's normative model discovered in the current research. The normative model of a student is considered as a set of such models like: thematic, semantic, procedural, operational and functional.
Description
Keywords
методика навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем, когнітивний компонент ІКТ- компетентності, професійна підготовка, майбутні вчителі інформатики, the methodology of teaching upcoming IT teachers knowledge-based Information systems, the cognitive component of the ICT competence, professional training, upcoming IT teachers
Citation
Черних, Володимир Володимирович. Методика навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (інформатика) / Черних Володимир Володимирович ; наук. керівник Мазурок Тетяна Леонідівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 199 с.